Garance spokojenosti
Chceme, aby vám vaše pleťová péče maximálně vyhovovala. Proto máte celý týden na to, abyste se s novými produkty seznámil/a a pokud by vám některý z nich nesednul tak, jak by měl, vyměníme vám ho zdarma za jiný, který bude pro vaši pleť vhodnější.
Jak postupovat, pokud chcete produkt vyměnit?
- Napište nám na info@kailu.cz
- Do předmětu uveďte "Výměna produktu"
- Přidejte číslo své objednávky a název produktu k výměně
- Ozveme se vám zpět a domluvíme výměnu produktů v salonu, nebo odesláním
ČASTÉ OTÁZKY
KOLIK PRODUKTŮ MŮŽU VYMĚNIT?
DO KDY MUSÍM VÝMĚNU OZNÁMIT?
Během týdne poznáte, zda vám produkt sedí - jestli se dobře nanáší, příjemně používá a hlavně, jak na něj vaše pleť reaguje.
I když tak brzy samozřejmě neuvidíte dramatické změny jako vymizení akné nebo vrásek (to chce více času a trpělivosti), spolehlivě zjistíte, zda je produkt pro vaši pleť ten pravý a nezpůsobuje žádné nepříjemné reakce.
MUSÍM VRÁTIT PŮVODNÍ PRODUKT?
KOLIK VÝMĚNA STOJÍ?
JAK SI VYBERU NÁHRADNÍ PRODUKT?
ZA JAK DLOUHO HO DOSTANU?
Doprava: Jakmile obdržíme váš původní produkt, nový vám odešleme do 24 hodin.
Osobní výměna v salonu: Probíhá ihned.
Výměnu se snažíme vyřešit co nejrychleji, abyste mohl/a v péči o pleť plynule pokračovat.