Garance spokojenosti

VYMĚNÍME I POUŽITÝ PRODUKT

Chceme, aby vám vaše pleťová péče maximálně vyhovovala. Proto máte celý týden na to, abyste se s novými produkty seznámil/a a pokud by vám některý z nich nesednul tak, jak by měl, vyměníme vám ho zdarma za jiný, který bude pro vaši pleť vhodnější.

Jak postupovat, pokud chcete produkt vyměnit?

  1. Napište nám na info@kailu.cz
  2. Do předmětu uveďte "Výměna produktu"
  3. Přidejte číslo své objednávky a název produktu k výměně
  4. Ozveme se vám zpět a domluvíme výměnu produktů v salonu, nebo odesláním

ČASTÉ OTÁZKY 

KOLIK PRODUKTŮ MŮŽU VYMĚNIT?

Z každé sady můžete vyměnit jeden produkt.

DO KDY MUSÍM VÝMĚNU OZNÁMIT?

Do 7 dní od převzetí nebo doručení vašeho balíčku.

Během týdne poznáte, zda vám produkt sedí - jestli se dobře nanáší, příjemně používá a hlavně, jak na něj vaše pleť reaguje.

I když tak brzy samozřejmě neuvidíte dramatické změny jako vymizení akné nebo vrásek (to chce více času a trpělivosti), spolehlivě zjistíte, zda je produkt pro vaši pleť ten pravý a nezpůsobuje žádné nepříjemné reakce.

MUSÍM VRÁTIT PŮVODNÍ PRODUKT?

Ano, pro dokončení výměny je potřeba vrátit původní produkt. Produkt musí jevit známky maximálně týdenního používání :) a být odeslaný (pokud se nedohodneme jinak) nejpozději do 24 hod od nahlášení výměny.

KOLIK VÝMĚNA STOJÍ?

Samotná výměna produktu je zdarma. Náklady na odeslání původního produktu zpět jsou však na vaší straně. Náklady na odeslání nového produktu bereme na sebe.

JAK SI VYBERU NÁHRADNÍ PRODUKT?

Rády vám s výběrem pomůžeme! Společně probereme, proč vám původní produkt nevyhovoval, a doporučíme vám alternativu přesně pro vaše potřeby.

ZA JAK DLOUHO HO DOSTANU?

Doprava: Jakmile obdržíme váš původní produkt, nový vám odešleme do 24 hodin.

Osobní výměna v salonu: Probíhá ihned.

Výměnu se snažíme vyřešit co nejrychleji, abyste mohl/a v péči o pleť plynule pokračovat.

Zpět do obchodu